Mitt foto
www.ombalans.se, http://ombalans.blogspot.com/, Sweden
Ayurvedisk hälsorådgivare, Prana healer, kroppsterapeut, Oneness Deekshagivare, inspiratör och vägvisare.

måndag 14 juni 2010

Bli den du verkligen är – full av glädje, kärlek och skaparkraft!

Se dina rädslor så att de kan transformeras till styrkor! Att se är att bli medveten, att vara medveten löser upp alla blockeringar som hindrat oss.

Vill du delta i undersökningen och samtidigt öppna upp din egen medvetenhet? Svaren kommer att användas i en handbok om att se, hantera och transformera sina rädslor!
Du svarar helt anonymt! Tack för din medverkan!

Du kan svara direkt här i bloggen, eller kopiera in frågorna i ett mail och skicka svaren till info@ombalans.se

1: Vad är du rädd för? Nämn de tre största rädslorna du har!
2: Vad skulle du göra om du inte hade dessa rädslor? Nämn flera saker om du vill!
3: Om du inte brydde dig ett dugg om vad andra människor tycker, skulle du leva annorlunda?

Du är Kvinna ___

Du är Man ___

Ålder: ____

TACK, från hjärtat!
Se, var medveten och fri!

Nina.

2 kommentarer:

  1. 1: Att inte vara omtyckt. Att vara ensam. Att förlora barnen.
    2: Jag skulle vara ärligare. Våga släppa taget mer. Jag hade nog varit mindre irriterad.
    3: Ja, absolut. Jag skulle vara mer avslappnad och uttrycka mig mer i alla lägen. Jag har åsikter som jag håller tillbaka.

    Man, 37 år.

    SvaraRadera
  2. 1.Att pengarna ska ta slut. Att mitt barn ska må dåligt. Att bli sårad.
    2.Inte funderat så mycket. Vara mindre kontrollerande. Öppnat mig och släppt in nya människor.
    3.Bryr mig inte så mycket om vad människor tycker idag. Möjligtvis i olika diskussioner där jag väljer mina fajter...Lever som jag vill och kan.

    Kvinna 38 år.

    SvaraRadera