Mitt foto
www.ombalans.se, http://ombalans.blogspot.com/, Sweden
Ayurvedisk hälsorådgivare, Prana healer, kroppsterapeut, Oneness Deekshagivare, inspiratör och vägvisare.

söndag 22 februari 2009

Välkommen!

Hej! Wow, jag är här, i bloggvärlden, det trodde jag aldrig. Men det är inte mycket man vet om livet och framtiden, det är bara att hänga på, om och när något känns rätt och roligt. Just nu känns det ganska spännande och roligt att prova på detta...

Så hej på dig, hjärtligt välkommen är du som också hittat just hit! Min tanke och intention är att dela med mig av mina upplevelser och lärdomar från livet från vardagen. Sprida Blessings och så frön av frid och kärlek.

En dag innehåller otroligt mycket insikter om vi bara stannar upp ett litet tag då och då. Livet lär oss hela tiden allt vi behöver veta. Jag tränar på detta hela tiden, att stanna upp. Vad ser jag? Vad hör jag? Vad känner jag? Livet rusar på och jag med om jag inte stannar upp. Livet är fantastiskt när det upplevs fullt ut och det går inte att uppleva nånting om man skyndar sig hela tiden. Och det paradoxala är att vi skyndar oss för att må bra där framme, senare, i framtiden och vi missar det hela tiden.

Kanske jag kan be om att få så ett litet frö hos dig med dessa få meningar. Ett frö som hjälper dig att kunna stanna upp och känna livet som det är just nu. Blessing till dig. Livet är bara nu. Luta dig tillbaka lite. Se det som en paus på några sekunder. Vad ser du omkring dig? Se hur din omgivning/miljö ser ut. Vad upplever du? Hur känner du dig i kroppen? Vad hör du? Bara se och upplev allt precis som det är för dig. Allt är okej, allt är som det ska, även om det kanske finns saker som känns mindre roliga. Bara se.

Tack för idag.
Bliss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar