Mitt foto
www.ombalans.se, http://ombalans.blogspot.com/, Sweden
Ayurvedisk hälsorådgivare, Prana healer, kroppsterapeut, Oneness Deekshagivare, inspiratör och vägvisare.

onsdag 19 maj 2010

Låt havet tala till dig

Bor du nära havet så ta tillfället att åka dit så ofta du kan. Åk dit, sätt dig eller gå längs stranden, och ta till dig vad havet vill säga dig. Du blir naturligt rensad i din aura när du vistas vid havet och då blir det mycket lättare att ta emot budskap från ditt inre (eller från Universum eller hur du än lättast uppfattar det). Blockeringar och hinder i energifältet blåser bort helt naturligt och vill du så kan du med din intention hjälpa till att släppa taget om vad som än tynger just då. Se det släppa dig och sköljas ut i havet för att lösas upp där. Jag upplever ofta mina besök vid havet som rent av magiska. Insikter faller på plats helt utan ansträngning. Det behövs inget görande, ingen ansträngning. Bara en stunds stillhet och närvaro.

Tack underbara Hav! Tack fina Moder Jord för din visdom och kraft, som du så villigt ger till oss.

Blessings,
Nina.

3 kommentarer:

  1. Ska genast ta mig ner till havet.Gick egentligen in på sidan för att det såg ut att vara en länk om ayurvedisk hälsorådgivning (el. ngt. relaterat) i Kristianstad. Finns det nå'n koppling?

    Sofie

    SvaraRadera
  2. Ska genast ta mig ned till havet. Gick egentligen in för att det såg ut att vara en länk till info om ayurvedisk hälsorådgivning i Kristianstad. Nå'n koppling?

    Sofie

    SvaraRadera
  3. Hej Sofie! Tack för ditt meddelande! Hoppas du kom ner till havet!
    Jag har ingen ayurvedisk hälsorådgivning i Kristianstad tyvärr men i Ängelholm.
    Är du nyfiken eller vill veta mer, kika gärna på www.ombalans.se
    Hör av dig om jag kan guida vidare!
    Blessings,
    Nina

    SvaraRadera