Mitt foto
www.ombalans.se, http://ombalans.blogspot.com/, Sweden
Ayurvedisk hälsorådgivare, Prana healer, kroppsterapeut, Oneness Deekshagivare, inspiratör och vägvisare.

lördag 15 maj 2010

Välkommen att fråga - dela med dig!

Det är dags att öppna upp för mer kontakt, mer samarbete, mer kommunikation. Vågar vi säga som det är? Kan vi berätta hur vi känner? Kan vi be om hjälp och stöd?

Vi har alla samma tankar och känslor - mer eller mindre. Hur kan vi höja vår vibration, tillsammans?
Om vi skulle se på varandra och in-se att du och jag är samma, bara olika delar, som på en kropp, tex en hand. Jag är kanske lillfingret och du tummen. Ibland kan det kännas som att vi är långt ifrån varandra, men vi hänger ändå ihop. Kanske är jag just nu en stortå och du ett högeröra. Om vi skulle se varandra lite mer på detta vis så kanske vi skulle kunna förstå att vi inte alltid ser på saker på samma sätt, ur samma synvinkel, men att vi ändå hänger ihop. Och behöver varandra. Vi kan fungera utan varandra men mår bäst av att samarbeta.

Tack för att du är här, som en del av mig.

Hur kan vi hjälpas åt att öka vår medvetenhet om vilka vi är? Vad tycker/känner du? Skulle du vilja gå en kurs och fördjupa dig i vem du är och hur du skapar ditt liv (din del av existensen) på bästa sätt som passar dig? Skulle du önska personlig vägledning via möten eller via mail? På vilket/vilka sätt skulle du vilja utvecklas från denna punkt, nuet?

Blessings, ser fram emot dina tankar.
Nina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar